Janji PENCIPTA...




Segala pujian hanyalah milik Tuhan..


Alhamdulillah sudah selesai berperang berhadapan dengan pen dan kertas dalam menyelesaikan 2 madah dalam imtihan yang lepas..dan kumohon, moga ada nusrahNYA bersama mengiringi setiap usahaku yang mungkin dianggap terlalu sedikit jika hendak dibandingkan dengan luasnya rahmat Tuhan..


Walaupun kita sibuk berperang dengan kitab2 kuliah,jangan kita lupa pada sahabat2 kita yang realitinya BERPERANG dalam mengorbankan diri mereka berhadapan dengan kaum2 yang dilaknat Tuhan..Oleh sebab itu,saya rasa terpanggil untuk kembali mengadap di ruangan ini memetik jemari mencari,membaca dan cuba memahami realiti sebenar yang sedang sahabat2 kita disana alami..


Sejarah membuktikan kaum yahudi merupakan kaum yang sentiasa ditindas dan ditekan.
Peristiwa2 yang berlaku sepanjang zaman, semenjak zaman Nabi Allah Musa a.s sehinggalah zaman mereka berada di PALESTIN selepas itu, sentiasa menyaksikan pembunuhan kaum yahudi beramai-ramai oleh musuh mereka..Menerusi peristiwa2 yang berlaku itu, kita selaku orang islam harus yakin bahawa, kependudukan Israel secara haram di Negara palestin akan berakhir tidak lama lagi..Mereka akan dihalau keluar sepertimana nenek moyang mereka dihalau dari Negara itu..Perkara ini telah dijanjikan olehh Allah menerusi ayat al-Quran contohnya dalam surah AL-A`RAF ayat 167 yang bermaksud;



DAN (INGATLAH WAHAI MUHAMMAD)KETIKA TUHAN MU MEMBERITAHU:BAHAWA SESUNGGUHNYA IA AKAN MENGHANTAR ORANG-ORANG YANG AKAN MENIMPAKAN AZAB YANG SEBURUK-BURUKNYA KEPADA KAUM YAHUDI ITU (TERUS MENERUS)HINGGA HARI KIAMAT,(DISEBABKAN KEJAHATAN DAN KEKUFURAN MEREKA)SESUNGGUHNYA TUHAN MU AMAT CEPAT AZAB SEKSA-NYA,DAN SESUNGGUHNYA DIA JUGA MAHA PENGAMPUN,LAGI MAHA MENGASIHANI..


Masyarakat kristian eropah menyedari sikap yang ditunjukkan itu..Golongan yahudi adalah golongan yang tidak pernah mengerti erti berterima kasih,walaupun hanya menumpang dinegeri orang, perangai mereka tidak ubah seperti tuan yang memeras dan menganiaya golongan peribumi di negara itu..Kemahiran berniaga menjadikan golongan yahudi sombong dan tidak berperikemanusian..Contonya pendudukan mereka keatas palestin dengan bongkak walhal tanah yang mereka duduki adalah milik rakyat palestin..Mereka membunuh sewenang wenangnya rakyat palestin tanpa rasa belas kasihan..


Siang tadi sebelum menuju kedewan peperiksaan saya sempat menerima satu pesanan ringkas dari seorang sahabat karib saya, yang ingin saya kongsikan bersama..


"Seorang profesor membuat kajian tentang mengapa
YAHUDI cerdik?
Kerana,mereka sangat menjaga permakanan mereka,
Banyak makan ikan,
Tiada dua protein dalam satu hidangan,
Menerima didikan dari kecil,
Dan banyak membuat latihan Matematik,
Kelayakan mereka untuk mendapat Master (M.A)
adalah dengan membuat perniagaan yang mencecah
1JUTA!!!,
Oleh sebab itu yahudi Si LAKNATULLAH menduduki
ranking terkaya dan banyak mengeluarkan produk2 mereka,
Dan oleh sebab itu jugalah,
kita kena BOYCOT BARANGAN YAHUDI,
Mereka keluarkan rokok tetapi,
mereka sendiri BENCI pada sesiapa yang menghisapnya,
Dan tanpa segan mereka akan halau tetamu yang merokok,
Mereka juga sangat patuh pada agama & PRINSIP HIDUP!!,
Ketua mereka berkata,orang islam tidak akan memiliki AQSO,
selagi solat subuh tidak seramai solat Jumaat,
Dan sungguh!!..
Bilangan mereka sangat sedikit tetapi ingin menghancurkan
UMMAT ISLAM yang tidak terkira bilangannya,
Apa usaha kita??








Moga kita sama2 dapat menghiasi jiwa kita dengan ruh IMAN dan JIHAD..Dan yakinlah,pada suatu hari PASTI Allah akan datangkan kemenanganNYA pada kita..


Allah bersabda : "Kapankah datang pertolongan Allah? Ingatlah,sesungguhnya pertolongan Allah itu dekat.." - Al-Baqarah : 214

"Jika Allah menolong kamu mencapai kemenangan,maka tidak ada sesiapa pun yang akan dapat mengalahkan kamu.." -Al-Imran : 160

P/s : Ingati mereka dalam setiap ucapan doa kita.. :)